Service Desk
ServiceDesk je komplexní služba zajišťující co nejvyšší komfort zákazníků. ServiceDesk je organizační centrum umožňující sjednotit všechny komunikační kanály do jednoho místa a následně centrálně evidovat, vyhodnocovat a řídit dodávané služby bez ohledu na jejich rozsah a typ. Toto komunikační centrum je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu a vždy je schopné poskytnou okamžitou pomoc.
Komunikovat se ServiceDeskem je možné:
- telefonicky,
- elektronickou poštou,
- www stránkami,
- faxem, kurýrem…
ServiceDesk nabízí následující služby:
- odborné technické poradenství – dostupné ihned,
- evidenci událostí (poruch, instalací, …),
- evidenci majetku (nákupy majetku, technická zhodnocení, …),
- evidenci technických konfigurací (umístění, spojení funkčních celků, …),
- vyhodnocení plnění dohodnutých úrovní služeb,
- řešení komplexních problémů,
- řízení externích dodavatelů,
- statistická vyhodnocení evidovaných veličin.
Nejčastějším využitím ServiceDesku jsou služby odborného poradenství a kontroly poskytovaných služeb. Zákazník v tomto případě získává možnost okamžité telefonické pomoci, která je schopna vyřešit významný podíl všech technických problémů vznikajících při užívání výpočetní techniky. Nejdůležitějším aspektem je rychlost získané informace i když, zvláště v případech poruch hardware, není možno pomoci vzdáleně. I v případě, že pomoc není poskytnuta okamžitě zákazník ihned získává rámcovou představu složitosti problému a je informován i o době, která bude pravděpodobně nutná k odstranění závady. Stejně tak lze získat okamžitou informaci o aktuálním stavu řešené dodávky.
ServiceDesk je moderní způsob jak zrychlit a zkvalitnit službu spolu se zdokonalením evidence a vyhodnocování dodávaných služeb. Vzdálené okamžité poradenství zůstává hlavním přínosem ServiceDesku do dodávaných služeb.
„Dobrý den, dovolali jste se na ServiceDesk ..."