Podpora GPE

Tento projekt vznikl na základě úspěšné implementace service-deskového nástroje.

 

V rámci projektu jsme pro zákazníka zajišťovali několik úrovní podpůrných služeb od úrovně 7x24 po úroveň 5x8.

 

Společnost AHASWARE s.r.o. má zkušenosti nejen se zajišťováním podpory pro vlastní implementované řešení, ale i s dodávkou služeb pro řešení nasazené jinými společnostmi, případně s přebíráním již dodávaných služeb.

 

Jednou ze služeb, kterou naši zákazníci velmi kladně hodnotí, je proaktivní podpora. Ta je určena pro specialisty na straně zákazníka, kterým pomáháme při drobných změnách či úpravách nastavení implementované aplikace.

 

V rámci našich projektů máme zkušenosti se zajišťováním služeb podpory místně i vzdáleně. Našim zákazníkům slouží speciální service-deskové centrum, do kterého lze přistupovat pomocí webového rozhraní, emailu nebo telefonu.